וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להצליח בחיים ולהיפטר מהרגלים רעים: השיטה שתגמול אתכם מכל התמכרות או הרגל רע

בשיתוף חברת למען תצליח בע"מ

22.10.2020 / 15:20

משה טרייטל, שגמל אלפי אנשים מהתמכרויות שונות, מסביר על שיטת MTR ומציג את הקורס הדיגיטלי בהנחיית עודד מנשה: זה עולה פחות מפגישה אחת אצל איש מקצוע. אין סיבה שתמורת סכום כזה אדם לא יממש את הפוטנציאל שלו ויהפוך את חייו להצלחה

בווידיאו: הכירו את שיטת MTR לגמילה מהרגלים רעים/שיטת MTR

אין בעיה שמעכבת הצלחה ומאיימת על הקריירה, חיי המשפחה והזוגיות יותר מאשר הרגלים רעים. בין אם מדובר בהתמכרות לדברים "שגרתיים" יותר כמו דחיינות, סיגריות, אלכוהול או קניות ברשת, ובין אם לדברים כמו הימורים, פורנו, סמים ועוד, הרי שההרגל עצמו מוביל למצבי קיצון ולעיתים אף לניהול חיים כפולים, מה שעלול לפגוע קשות ביחסים עם הקרובים ביותר, להשפיע על עיכוב הקריירה המקצועי ולתקוע את מימוש הפוטנציאל האישי.

אם גם אתם סובלים מההרגלים רעים, או מכירים מישהו כזה, כדאי מאוד שתכירו את משה טרייטל שפיתח שיטה ייחודית בשם "MTR" לגמילה מהרגלים רעים.

רוצים להיגמל? הגומל בשיטת MTR מציע לכם את הפתרון ואם אינכם מרוצים תוכלו לקבל את הכסף בחזרה

בריאיון עמו, טרייטל מסביר על התשוקה שאחזה בו לפתח את "שיטת MTR": "שקלתי בעבר 40 קילו יותר. קראתי המון ולמדתי על שיטות CBT ו-NLP כדי להבין איך עובד מוח האדם. הבנתי שיש דרך בה אוכל לרדת במשקל ללא כל סבל, ולהיות מאושר יותר. הורדתי 40 קילו בתקופה קצרה יחסית והחלטתי לסייע לאחרים לרדת במשקל, דרך כנסים ופגישות אישיות. היו כ-4,300 אנשים שעברו אצלי את התהליך הזה וסיפרו לי שהם לא רק ירדו במשקל, אלא גם השתחררו תוך כדי מהרגלים אחרים שלהם. ככה הבנתי שזה לא רק קשור לאוכל, אלא הטכניקה מתאימה לכל הרגל גרוע שמפריע בהתקדמות בחיינו".

שיטת ה-MTR איננה השיטה המסורתית, בה שמים את המכור באשפוז ולמעשה מסירים ממנו את האחריות. טרייטל פועל לפי טכניקה שמפתחת במוח, גועל ודחייה מההתמכרות, המוח מתנתק מההרגל כי במקום שזה יהיה מחובר להנאה, זה מרגיש לו כמו סבל: "היו אצלי אנשים שהיו מכורים במשך 50 שנים ועכשיו, בזכות הטכניקה, ההרגל הרע לא מדבר אליהם בכלל".

גמילה. ShutterStock
איך להשאיר את הרע מאחור/ShutterStock

השיטה של טרייטל די פשוטה וכל שעליכם לעשות הוא לבוא עם ראש פתוח ואמונה בהצלחה, רק להקשיב ולבצע בהתאם. "יש אנשים שחושבים שהם כבר ניסו הכול וזה לא יעזור להם".

התהליך לא ארוך כלל וכעת, טרייטל מציע אותו בשישה שיעורים מעשיים שמועברים, ברוח התקופה, באופן דיגיטלי. מי שמציג את השיטה בשיעורים עצמם הוא עודד מנשה, שמעביר את כל החומר בצורה קלה ומתומצתת, בשפה שכל אחד יכול להבין ועם כל טכניקות התרגול הנדרשות. "השיעורים קצרים, כדי שאנשים לא יאבדו סבלנות. אנחנו מציגים את המסר המרכזי - איך המוח פועל ומה צריך לעשות כדי שזה יצליח. זה עולה פחות מפגישה אחת אצל איש מקצוע, זה מחיר שכל אדם יכול לעמוד בו. בעלות של כמה מאות שקלים, אפשר להיפטר מהרגלים לכל החיים ולהיות מאושרים יותר ומצליחים יותר" מסביר טרייטל.

לקבלת שיעור ראשון בחינם לחצו כאן

"לא צריך לעשות תהליך עמוק לפני שמתחילים", מסביר טרייטל. "רק לא להיות סקפטיים. הקורס קליל ונעים וחבל שלא לנסות אותו, כי עם צפייה קצרה, טכניקות פשוטות וכמה תרגילים, אדם יכול לשנות את עצמו ולהיות מאושר. לברוח מדברים שתקעו לו את החיים. יש לזה המון שנות הצלחה ואין סיבה שתמורת סכום קטן אדם לא יהפוך את החיים שלו למוצלחים. האושר וההתלהבות שהיו לכל מי שעשה את התהליך שווים הכל. ילדים קיבלו בחזרה את הוריהם ולהיפך, בני זוג את בנות הזוג ועוד".

בחנו את עצמכם: האם אלכוהול פוגע בהצלחה שלכם בעבודה?

עודד מנשה מעביר לכם שיעורים דיגיטליים של הגומל בשיטת MTR לגמילה מהתמכרות או הרגל רע

בשיתוף חברת למען תצליח בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • גמילה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully