וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיכיאטר מסביר: "שיטת MTR מאפשרת לאדם להשיג שליטה מחודשת על חייו ולהצליח בקריירה, במשפחה ובחברה"

בשיתוף חברת למען תצליח בע"מ

15.9.2020 / 15:18

ד"ר הילל מה נעים, פסיכיאטר ופסיכותרפיסט, מפנה רבים שמגיעים לקליניקה שלו וסובלים מהרגל רע או התמכרות לשיטת MTR: "מי שלא מוכן לקבל הדרכה יתקשה מאוד להתגבר על התמכרות או הרגל רע"

בווידיאו: הכירו את שיטת MTR לגמילה מהרגלים רעים/שיטת MTR

התמכרויות הן עולם שלם ומגוון מאוד. הן מתקיימות בכל מיני סוגים ועוצמות, שונות ומשונות זו מזו, אך בסופו של יום יש לכולן מנגנון דומה, אשר מוביל את האדם המכור לכיוון של הרס, עצמי, כלכלי, משפחתי, חברתי ועוד.

הפסיכיאטר והפסיכותרפיסט ד"ר הילל מה נעים מספר: "מטבע הדברים, אני נתקבל באנשים רבים הסובלים מהפרעת הרגל ובאנשים רבים הסובלים מהתמכרויות. אני פוגש מקרים כאלה בקליניקה כל הזמן, מדי יום".

לקבלת שיעור ראשון בחינם - לחצו כאן

רוצים להיגמל? הגומל בשיטת MTR מציע לכם את הפתרון ואם אינכם מרוצים תוכלו לקבל את הכסף בחזרה

חלק גדול מאותם מקרים מפנה כיום מה נעים לשיטת MTR, המשלבת את יסודות ה-NLP וה-CBT ומציעה שישה שיעורים דיגיטליים פשוטים, בעזרתם כל אחד יכול להיגמל מההרגל הרע שלו. כל שאתם זקוקים לו הוא לפתוח את הראש, להאמין בהצלחה ולעקוב אחר ההכוונה של שיטת MTR. מיישם השיטה בישראל, משה טרייטל, הפעיל אותה עד כה בהצלחה על למעלה מ-4,000 מקרים.

"בשיטת MTR יש גם מרכיב אישי, של מפגש עם האדם", מסביר מה נעים. "היא מגיעה ממקום חיובי, שרוצה לעזור ויש לה גם פן תיאורטי יותר. זו תפיסת עולם שהשיטה מנחילה לאדם המכור ובעזרתה, היא מאפשרת לו להשיג יותר שליטה על חייו".

אדם המכור למשהו או סובל מהרגל רע נוטה להפיק הנאה מתהליך של אובדן שליטה, תהליך המנוגד לטבע שלנו. בשיטת MTR, אומר מה נעים, ניתן למצוא את הדרך להפיק ההנאה מהחזרת השליטה העצמית. לבצע מהפך מוצלח בחיים.

גמילה מעישון. ShutterStock
שיטה המתאימה לגמילה מכל סוגי ההרגלים הרעים וההתמכרויות/ShutterStock

"יש הרבה שיטות לגמילה מהתמכרויות ושיטת MTR היא בהחלט אחת המכובדות שבהן", מוסיף מה נעים. "הפתיחות של שיטת MTR היא הבסיס לכוח ולא לחולשה ואדם שנפתח לשיטה הזו ראוי למחמאות, כי זה לא פשוט. אם יש מישהו שמתחיל לחשוב על עצמו במונחי הרגל והתמכרות, ושם לב לכך שההתמכרות כבר לא מפיקה לו את ההנאה שהפיקה לו בעבר - כל הכבוד לו".

על טרייטל עצמו מעיד מה נעים: "משה מבין את העולם הזה. הוא אדם חושב, יש לו איכויות והן הובילו אותו לראות דברים בצורה רחבה ולפתח ולגבש גישה שמרחיבה את היכולת להתמודד עם הרגלים לא רצויים או התמכרויות. אני מאוד אוהב את משה, את תפיסת עולמו ואת הפתיחות המחשבתית שלו, ומעריך את האישיות והרצון שלו לעשות טוב. יש לו אנרגיות חיוביות וכריזמה שמאפשר לו להציג את שיטת MTR בפנים אנשים בצורה משכנעת. לכן, אם אני רואה אצלי אנשים שנתקעים עם ההתמכרות שלהם, אך גם מגיעים להכרה שהם צריכים למצוא את הדרך להתגבר עליה, אני מיד מפנה אותם לשיטת MTR".

לקבלת שיעור ראשון בחינם לחצו כאן

לסיום מסביר מה נעים: "לאדם יכול לקחת הרבה זמן עד שהוא מודה בפני עצמו שהוא מכור, ורוב האנשים כלל לא מגיעים להבנה הזו לבדם. בדרך כלל, אחרים מעירים להם, בעוד הם מתחמקים מהעניין. לכן, ראשית צריך להודות שיש חולשה וצורך בעזרה חיצונית. אחרי שמתגברים על הגאווה הזו אפשר להתקדם ומי שיותר צנוע וגמיש מחשבתית יצליח יותר. כך או כך, זה כמעט תמיד דורש עזרה חיצונית. מי שמוכן לקבל אותה, לדעתי יצליח להתגבר על ההתמכרות שלו".

בשיתוף חברת למען תצליח בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • גמילה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully